יום שבת, 19 ביוני 2010

HTML וכי איך לא....??

זהו, נגמרה לה החופשה הקצרצרה אך מרעננת ומועילה והנה אנו כבר בסמסטר שלישי.
חברות טובות שלי, התחילו השבוע ללמוד במסלול ייעוץ. הן היו טעונות, בהלם מוחלט! אני כמובן נרתמתי לתפקיד המעודדת, המרגיעה, מעלה חיוך.... אך אחרי היום הראשון גם אני הייתי קצת בהלם: פסיכולוגיה, ויקי, מטלות, עיצוב אתרים ועוד.
כששוטטתי בבלוגים של חבריי הבנתי שאני לא לבד. "html" עשה זאת לכולם! אפילו יאיר (המרצה) העלה שאלון בנדון. נדמה כאילו קלט אותנו אבודים. מצחיק זה אפילו נשמע כמו סיסמא או קוד של משהו רציני...."HTML"
פוסט זה נועד להרגיע את הרוחות ולהעלות מעט חיוך על הפנים...אם אפשר....
חבריי היקרים, אני רואה בזה אתגר. כמו כל דבר אחר, אם תתרגל - תהייה מיומן!
גם כשנכנס האופיס בכללותו לא הכרנו אותו, וככל שישבנו וקשקשנו ועיצבנו כך למדנו את רזי התוכנות השונות והצלחנו.
כנראה שהקיץ נדבר בשפת התגיות והקידודים, אבל מסתבר שאחרי כל תגית או קידוד מסויים מסתתר עיצוב מעניין של משהו חדש.
בנתיים, הנה מדריך קצרצר וחביב להתחלה נכונה (חזרה לשיעור של יאיר):



והנה מילון תגיות וקידודים נפלא לתמיכה:
http://www.zakai.com/zakai2000/html.htm


או צעד צעד: http://he.html.net/tutorials/html/


בהצלחה לכולנו!
אריאל

תגובה 1:

  1. אריאל,
    אכן אחרי השיעור השני, הדברים נראים מעט יותר ידידותיים.
    תודה על השיתוף באתרים המסייעים.
    דורית

    השבמחק